Transport și retururi

Transport

În funcție de disponibilitatea produselor în stoc, termenul de livrare a comenzii poate varia între 15 – 20 de zile lucrătoare.  După primirea comenzii vă vom informa atât despre existenţa produselor în stoc, cât şi despre termenul estimat de livrare.

Livrarea în țară se va efectua prin serviciul de curierat rapid Cargus sau prin Poșta Română.

Pentru comenzi de peste 200 de lei livrarea este gratuită.

Livrarea în Europa prin Atlassib în următoarele țări: Spania, Anglia, Portugalia, Franța, Italia, Austria, Grecia, Belgia, Olanda și Germania. Plata se va efectua prin transfer bancar, în vederea a stabiliri costului de transportului o să vă contactăm.

Orice reclamație asupra coletelor trebuie efectuata la momentul primirii acestora. În cazul în care observați deteriorări sau alte nereguli la colet, trebuie să le semnalați și să semnați nota de transport cu observațiile respective, în caz contrar acestea nu vor fi luate în considerare ulterior.

Returnarea produselor

Melitu livrează jucăriile ambalate corespunzător astfel încât, indiferent de destinația coletului, acesta să ajungă în cele mai bune condiții, fără a fi deteriorat.

Puteți returna produsul în termen de 14 zile de la livrare dacă nu sunteți mulțumit de el și primiți banii înapoi în maxim 30 de zile. Însă, produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat: în ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Cum se returnează produsul și cum primește valoarea achitată înapoi?

Pentru informarea Melitu despre returnare și comunicare IBAN pentru returnare contravaloare trebuie trimis un e-mail de informare către adresa  office@melitu.ro  cu următoarele informații :

1.Numele pe care a fost făcută comanda, respectiv factura

2.Data facturii și produsul sau produsele care se returnează

3.Contul IBAN unde se poate returna contravaloarea produsului ( fara taxe de transport).

Produse ce v-au fost livrate greșit

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalizați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. În acest caz toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Melitu.